Tuesday, 3 September 2013

En extra hånd

 Jeg har i lang tid ledt efter noget at lægge/ hænge mine ringe på, når jeg kommer hjem. Jeg  fandt denne hånd i HAY's fine butik i Århus. Jeg går med ret mange ringe og de har alle en historie: Nr.1 er en sort plastikring, den er med til at give lidt kant til de andre plus jeghostønskerhostmighostmegethostenhostsortdiamanthost Nr.2 er et dødninghovede fra Bjørg jewellery, som jeg har fået i julegave Nr.3 er min frierring Nr.4 min vielsering i titanium, som er umulig at slide op, det er dog kun min der er hjerter i Nr.5 er en venindenring Nr.6 har jeg fået i af min søster. 

1 comment:

  1. Jeg har også hånden stående herhjemme - den er altså vældig praktisk :)
    Hvor er det fint, at alle dine ringe har en historie for dig.

    /Stine

    ReplyDelete

Follow by Email