Thursday, 15 August 2013

Torsdagsønsker #41


Jeg ved godt, det er lidt tidligt at snakke om strikkjoler, men det er en af mine vintersvagheder. Den her er intet mindre end genial til mig. Den er smal foroven og har vidde lige præcis der, hvor jeg har brug for at camouflere min hofter. Jeg vil style den med herresko og rå smykker. 
Der er mange nye smykkemærker fremme lige netop nu, som laver rigtig spændende smykker. Men nogle gange er det også sjovt at skude tilbage i tiden. En af mine kollager har gjort mig opmærksom på den danske sølvsmed Hans Hansen (1884-1940). Personligt synes jeg, at han havde et helt fantstisk formsprog. Desværre kan man kun købe hans smykker på auktioner og i antikvitetsforretninger.  
Kjole: Bitte Kai Rand Sko: Marni Smykker: Hans Hansen

No comments:

Post a Comment

Follow by Email