Thursday, 25 July 2013

Torsdagsønsker #38

Måske er det fordi jeg snart skal til kobberbryllup, at jeg har fået kobber på hjernen. På en måde synes jeg kobber er lidt undertippet, det er jo ret smukt sammen med hvidt eksempelvis som her i selskab med den fine kjole fra The Row (-og, ja den er alt for dyr). Det vilde armsmykke er fra Bjørg og med det på behøver man ikke andre smykker vel? Skoene er fra Chloe og de ville også være flotte sammen med nogle af de mange grå toner, der kommer her til efteråret. Fyrfadsstagen er fra Tom Dixon og den overvejer at give mig selv i sommergave, som belønning for at jeg ikke har købt noget tøj i juli (indtil videre). Havde egentlig tænkt på at købe den i messing, shop.lerchedesign.dk/tom-dixon-etch-fyrfadsstage-messing/ men måske man skulle overveje kobber? 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email