Thursday, 18 July 2013

Torsdagsønsker #37

Jeg er helt tosset med netmaterialer for tiden og synes denne T-shirts fra IRO er så super cool og god til at skabe kontraster. Her er den i selskab med en scubanederdel fra Other stories, og farven er fin. Det er dog kunne i drømmeland, at jeg har den nederdel på. Jeg har nemlig ikke rigtig stængerne til den, selvom de nu, med hjælp fra den danske sommer, er gået fra farven blå til let modehvid. Sandaler er fra Sigerson Morrison (og på sale hos farfetch.com ) fra samme webshop finder I også de super smukke støvler fra Gianvito Rossi. Jeg synes kombinationen er et godt eksempel på et simpelt outfit til en sjov sommeraften. 

2 comments:

  1. Jeg er virkelig vild med de sandaler. De måtte bestemt gerne indfinde sig i min skosamling - de har altså en fantastisk farve :)

    /Stine

    ReplyDelete

Follow by Email