Wednesday, 31 July 2013

Hands off

Jeg tænker på om Huma Abedin ikke har brug for et par handsker, så hun ikke skal vaske sine hænder så tit. Huma Abedin er hustru til Anthony Weiner, der er kandidat til det kommende borgemestervalg i New York. Jeg undre mig over, at hun som kvinde anno 2013 kan stå der og smile ved siden af sin mand, alt imens der kommer den ene afsløring efter den anden om hans upassende mails til diverse kvinder. Jeg sidder med åben mund og tænker, at magt er åbentbart vigtigere end værdighed.
Jeg så et interview med hende hvor hun snakker om, at de nu har lagt de episoder bag sig og at de nu er klar til at moving forward alt i mens jeg har været fashion forward i juli måned. Jeg har intet tøj købt i en hel måned og der er ikke meget fashionista over mit kontoudtog, men jeg har min værdighed i behold og tænker at mine amerikanske medsøster har lang vej endnu.
Hansker: ACNE

No comments:

Post a Comment

Follow by Email