Monday, 27 May 2013

Søg og du skal shoppe

God shopping kræver planlægning. Jeg have både en plan A, B og C for min tur til Paris. Jeg var godt klar over, at plan A nok var drømt til at mislykkes på forhånd. Jeg gik efter Chanel espadrillos´ne og de var ingen steder at finde (skulle have købt dem i Hamborg). Plan B troede jeg var nem, det var sneakers fra Eytys, men de var total udsolgt. Plan C et par Church´s, men den model jeg ville have var også uds...... Jeg besluttede mig for at investere i noget makeup, så folk ikke opdager, at jeg går barfodet rundt. Eyeliner fra NARS er min ynglings streg, lækker blød. Mascara´en fra Benefit er genial og laver flotte lange vipper, der holder hele dagen. En streg/øjenskygge fra Chanel er i en smuk grå/sort glimmer´ish tone.

2 comments:

  1. Velkommen hjem - håber du havde en god tur trods mangel på sko. Knus A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak og ja det var en dejlig tur.

      Delete

Follow by Email