Tuesday, 16 April 2013

Et skjold der dækker skaller og vinkearme

Jeg synes det er svært at finde den perfekte sommerkjole, da jeg har SÅ mange krav. Kjolen skal dække mine skaller (knæ) og have et ærme. Kvaliteten må ikke være for tynd eller transparent. Det er også vigtigt at kjolen, ikke bliver for lillepiget eller for den sags skyldes damet.
Men nu har jeg fundet et par skjortekjoler, som kan noget af det jeg søger. En skjortekjole fungere bedst, når den bliver styles så man undgår at ligne en rengøringskone af den gammeldags slags. Den sort og hvidstribet er så lækker, mangler dog lige et ærme. Jeg har prøvet nr 4 fra Weekday og den er faktiske ret fin med et smalt bælte og nogle flade sandaler eller sneakers, ja så er jeg klar til foråret. 
1: Peter Petrow: farfetch.com, 2: uniqlo.com, 3: Other Stories, 4: weekday, 5: cos

No comments:

Post a Comment

Follow by Email