Tuesday, 5 March 2013

Sunshine, sunshine reggae jeg er en sucker for solbriller. Hvis jeg var sådan en, der fik lækker tan, ville jeg elsker at eje de hvide fra Balenciaga. Nu er tilfældet bare det, at jeg går fra vinterblå til svag lyserød, det skyldes måske, at jeg ikke har den store tålmodighed til at ligge ude i solen. Solbrillerne fra The Row (no 2) må gerne sidde på min næse, når jeg til maj besøger Paris og skal sidde på en cafe og sippe hvidvin.  
1: Bottega Veneto, 2 og 4: The Row, 3: Balenciaga, 5: Stella Mccartney, 6: Linda Farrow, 7 Oliver Peoples, 8: Fendi, 9: Céline


2 comments:

  1. Sommervejret kan kun gøre en i godt humør! denne sæson har jeg købt nogle der minder om nr. 2 fra din kollage :) - god tur til Paris forresten! ih hvor er jeg misundelig!

    www.miedina.com

    ReplyDelete
  2. Tak, jeg glæder mig også helt vildt.

    ReplyDelete

Follow by Email