Wednesday 2 January 2013

Nytårsfortsæt

Nytårsfortsæt er ellers ikke noget jeg er stor fan af, men sidste år tænkte jeg, at hvis man laver dem, skal de være realistiske. Så for 2012 lød mit nytårsforsæt, at jeg ville drikke mere champagne og spise flere flødeboller i selskab med gode venner. Det lykkes så nu prøver jeg igen med 2013.
1: Stadigvæk, lære at spise oliven
2: Bliver bedre til at shoppe (ikke så mange overvejelser og det er godt for krisen)
3: Købe flere Church´s sko (jeg lærte af en veninde, at hvis man kommer til en by, hvori der ligger en Church´s butik, så skal der shoppes)
4: Ringe til James Bond aka Daniel Graig og spørger, om han er glad for sine Church´s sko
5: Drikke mere Aperol spritz med gode venner
6: Stadigvæk, øve mig på at lave citronfromage
7: Spille en Depeche Mode sang højt hverdag
8: Smide sokker med huller ud
9: Blog helt amok

No comments:

Post a Comment