Monday, 10 December 2012

mandagscravings

Hvorfor er der stadigvæk sne? få det væk............!
Jeg ville ikke have noget imod at varme mig i den lækre strik fra Acne. Endelige er der et par cool sneakers og så er de vidst allerede udsolgt. Armbåndene fra Jane Kønig har et maskulint smukt tvist. Jeg ønsker mig stadigvæk et eksemplar af Acnepaper, men det sælgers ikke her i provinsen. Lyder jeg bitter, ja, for der er stadigvæk sne.
acnestudios.com, Adidas Consortium 2x700x: woodwood.dk, janekoenig.dk

2 comments:

  1. Enormt pænt armbånd! Særligt det lukkede - det sniger sig vist på ønskesedlen...! Sne er ganske fint, så længe man bare skal kigge på det indefra... Er lissom om det ikke er heeelt så sjovt, når køreturen på arbejde forlænges med 1/2 time... Lyder JEG bitter... Slet ikke;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er rigtig fint. Så må vi bare håbe Santa læser med.

      Delete

Follow by Email