Friday, 14 December 2012

Happy friday

Med kun en uge til dommedage overvejer jeg følgerne:
1: Skrabe min julekalender for at se, om det sidst juletræ er der (har man nogenside hørt om nogen, der har vundet 1 mio. på den kalender)
2: Droppe de sidst julegaveindkøb
3: Købe julegaver til mig selv, gerne en af de fine punge fra Comme des Garcons
4: Opgive min had til sneen 
5: Øve mig i at spise oliven
6: Drikke G&T hver aften med extra meget lime
7: Lave Citronfromage
8:Droppe at gøre huset rent.
9: Ringe til Karl, Rick og Anna og ønske dem en glædelig jul 



1 comment:

  1. Jeg stemmer for citronformage - men vent lige til på næste lørdag med at lave den (så kan vi også fejre det, hvis jorden mod al forventning alligevel ikke gik under). Den kan kun blive bedre end vores sidste forsøg, som var med indhold af "plasticklumper" fra husblassen.
    Knus Annemette

    ReplyDelete

Follow by Email