Wednesday, 3 October 2012

You need a fashion shower


You need a fashion shower ”synger” Anna Dello Russo.
Betyder det så, at når hun i morgen lancer sine gulddimser hos H&M, at alt dårlig smag forsvinder?
Jeg tænker på den lille mærkelige læderrygsæk, som nogle kvinder tyder til i stedet for en rigtig taske. Den får deres bagdel til at syne 3 gange større.
Eller alle de praktiske windbreakerjakker, som er fine, men tænkt til at lufte hunden, skildpadden eller børnene -- ikke til  shoppeturen.
Jeg tænker på bamsestøvlen. Hvem synes det er fedt at have en fod på størrelse med Bigfoot. Jeg er godt klar over, at det vil få mine oversize-lår til at se ud som ispinde, men nej tak.
Så jeg glæder mig til at vågne op fredag, hvor vi har fået et fashion shower, men hov betyder det så, at jeg vågner op i guldglimmer fra top til tå.


No comments:

Post a Comment

Follow by Email