Wednesday 26 September 2012

I leopard fra top til tå

 Foto:www.millonlooks.com
Jeg har altid undret mig over, hvordan en Dolce Gabbana kvinde ser ud.
Hvis jeg en dag møder Domenico Dolce og Stefano Gabbana vil jeg spørger dem om, hvem de har I tanker når de designer. Man er ikke I tvivl, når man ser deres reklamer hvilket land de er fra, men jeg tænker bare, at med den italienske økomoni som muligvis er på størrelse med den græsk, ja så kan der ikke være mange kunder I deres egen baghave. Hvem forlader huset kun iført sorte blonder eller leopardfrakke, leopard støvler og leopard taske, med mindre man skal spille Jane I en Tarzanfilm. Jeg forstår det ikke muligvis fordi deres univers ligger så langt væk fra mit, så hvorfor alt den snak om Dolce Gabbana. Jeg så bare de blev hyped på divs. blogs og kom til at tænke på, at når man nu sidder der på front row sammen med Anna, Carine og Anna.
( som i Wintour, Roitfeld, Dello Russo) og lyset er dæmpet ja så er alle katte smukke. Er det mon den italienske stemning de bliver forført af, bortset lige fra  Anna bag de tonede rude, der skal sikkert mere til end en gang italiensk blondekjole.

No comments:

Post a Comment